• Teutonersalen

Skolens samlingssal, der blev døbt Teutonersalen via en offentlig konkurrence, blev taget i brug i 2012. Salen er tegnet af arkitektfirmaet Friis & Moltke, der også var arkitekter, da skolen blev bygget i 1973/74. Foruden den daglige brug til undervisningsformål – indgår salen også som en del af byens kulturliv.

Her afholdes i løbet af året en række arrangementer – og allerede i løbet af de første år er der mange af byens borgere, der har haft store oplevelser her.

Udlejning af Teutonersalen

Udleje af salen til foreninger og organisationer sker på de vilkår, der er angivet i standardkontrakten, som du kan hente her.
Henvendelse om leje af Teutonersalen: Lars Kold Jensen, mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Udstyr

Salen er forsynet med moderne udstyr til lyd, lys og scene – en komplet liste over udstyr kan hentes her

Plantegning

Ønsker du at se plantegningen for salen så kan du hente det her