• Tidligere elever

Gymnasiet sætter stor pris på, at tidligere elever ønsker at holde kontakten til skolen. Og hvert år møder mange ”gamle” elever op til den traditionelle årsfest, og ligeledes er der også mange jubilarer, der deltager i dimissionsfesten.

Seniorteutonerme

En forening for tidligere elever og andre med interesse for eller tilknytning til skolen. Det er gratis at være medlem. Man kan eventuelt kontakte foreningen via Facebook, eller blot sende en mail til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Arrangement for jubilarer

Det er nu efterhånden en fast tradition, at Seniorteutonerne står som arrangør af en “pakkeløsning” for jubilarer ved dimissionsfesten på gymnasiet.

Se mere om foreningen på Seniorteutonernes egen hjemmeside: seniorteutonerne.dk

I forbindelse med skolens årlige dimission afsløres, hvem der er udpeget som ”årets æresstudent”. Skolen opfordrer alle i lokalsamfundet til at komme med forslag, der efterfølgende vurderes af et lille udvalg.
Hæderen gives til den "der har forvaltet sin eksamen fra skolen på eksemplarisk vis til gavn for samfundet og til efterlevelse – og helt i overensstemmelse med skolens allerførste motto: Drøm, tanke, dåd”.

Foreløbigt er det disse tidligere elever, der har modtaget prisen:

2015: Rektor Per Michael Johansen

2016: Musiker og dirigent Maria Badstue.

2017: Journalist og fotograf Peter Hove Olesen

2018: Professor Anders Kofod

2019: Fiskeskipper Rasmus Hald

2020: Erhvervsminister Simon Kollerup

2021: Atlet Casper Steinfath

2022: Kemiingeniør Gunhild Hølmer

2023: Speciallæge Erik Søgaard-Andersen

”Høj faglighed, fællesskabet i centrum, sjove fester, engagerede lærere og et sted, hvor der er plads til alle. Særligt disse ord er med til at beskrive min tid som elev på Thisted Gymnasium.”

Julie Krabbe Toftdal, årgang 2018